MARKETING: Fókuszban a termék
2017. nov. 23.
A Typotex Kiadó kiadásában napvilágot látott MARKETING: Fókuszban a termék címmel Tanszékünk szerzői munkaközösségének egy újabb munkája.
A könyv azt mutatja be, hogy a marketing mint a menedzsmenttudományok egy területe, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A kötet – igazodva a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz – elsősorban termék szempontú megközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.
A Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék sorozatban megjelent művei:
- Kövesi J., Topár J. (szerk.): A minőségmenedzsment alapjai, 2006.
- Koltai T.: Termelésmenedzsment, 2006.
- Kövesi J. (szerk.): Menedzsment és vállalkozás-gazdaságtan, 2009. (1. kiadás)
- Kövesi J. (szerk.): Minőség és megbízhatóság a menedzsmentben, 2011.
- Kövesi J. (szerk.): Menedzsment és vállalkozás-gazdaságtan – Üzleti tudományi ismeretek, 2015. (2., módosított kiadás)
- MVT szerzői munkaközösség: MARKETING: Fókuszban a termék, 2017.
-kn-