Másodszor is Kutatók éjszakája az MVT-n
„Remek feladat, jó fej előadó, szuper légkör :)” – így jellemezték tanszékünk egyik előadását a múlt heti Kutatók éjszakáján.
Szeptember 30-án ismét a kutatóké volt a főszerep! A tavalyi programokhoz hasonlóan, a négy szakcsoport mindegyike idén is egy-egy előadással, interaktív játékkal készült. Daruka Eszter és Pádár Katalin hajótörést szimulálva bizonyították be, hogy csapatban dolgozva jobb eredményt tudunk elérni, mint egyénileg. Veres István a „Mitől kreatív egy reklám?” kérdésre kereste a választ, és a tanulságokat a gyakorlatba átültetve a résztvevőket egy reklám megtervezésére invitálta. Topár József előadásában az autóipar minőségügyi kérdései kerültek előtérbe, az autóipari beszállítók szerepét fókuszba állítva. A sort zárva, Kelemen Tamás egy logisztikai lánc szereplői együttműködésének nehézségeire világított rá egy sörgyári példán keresztül, ahol a résztvevőknek a gyárat, az ellátó központot, a nagy- és kiskereskedőt kellett megszemélyesíteniük.
Az érdeklődők idén is szép számmal látogatták meg programjainkat, akiknek ezúton is köszönjük, hogy a mi előadásainkat választották és megtiszteltek minket visszajelzéseikkel is:
„Tetszett, hogy interaktív csoportos feladatot kellett megoldanunk. Nagyon hasznos volt!”
„Kimozdított a komfortzónámból és van mit hazavinnem. Szó szerint is :) Befogadható mennyiség volt minden korosztálynak.”
„Maximálisan kielégítette a kiíráshoz kapcsolódó várakozásokat. Kiváló előadó, kiváló előadás!”