Dr. Szalkai Zsuzsanna

|
PublikációkTantárgyak |
Oktatási területek
- Marketing alapjai
- Marketingkutatás
- Nemzetközi marketing, különös tekintettel a szervezetek közötti marketingre (B2B)
- Szolgáltatások marketingje
Kutatási témák
- Szervezetek közötti marketing (B2B)
versenyképesség, szervezetközi marketing, kapcsolati marketing, gyógyszermarketing
Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések
- vendégoktató, Université Marne-la-Vallée (Franciaország)
- Harsányi István Díj, 2005
- MTA Publikációs Nívódíj, 2015
Szakmai és tudományos közéleti tevékenység
- MTA köztestületi tag
- Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Group tag
- Magyarországi IMP Kutatóközpont (hIMP) alapító tag
Nyelvismeret
- angol (B2)
- olasz (B2)
- német (B2)
Végzettség
- PhD, műszaki menedzsment, 2005, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
- okl. vegyészmérnök, 1998, Budapesti Műszaki Egyetem, Vegyészmérnöki és Biomérnöki Kar