Dr. Szalkai Zsuzsanna

Beosztásegyetemi docens
SzakcsoportMarketingmenedzsment
SzobaszámQB304
E-mail
Telefon+36 1 463-3874
PublikációkTantárgyak

Oktatási területek

  • Marketing alapjai angol nyelven, Szolgáltatások marketingje, B2B marketing

Kutatási témák

  • Szervezetek közötti (B2B) marketing, különös tekintettel az üzleti kapcsolatokra hálózati megközelítésben.
  • Szervezetek közötti kapcsolatok vizsgálata az egészségügyi marketingben

Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések

  • vendégoktató, Université Marne-la-Vallée (Franciaország)
  • Harsányi István Díj, 2005
  • MTA Publikációs Nívódíj, 2015

Szakmai és tudományos közéleti tevékenység

  • MTA köztestületi tag
  • Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Group tag
  • Magyarországi IMP Kutatóközpont (hIMP) alapító tag

További adatok

  • 2006-2018 között a Budapesti Corvinus Egyetem Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszékének tudományos munkatársa

Nyelvismeret

  • angol (B2)
  • olasz (B2)
  • német (B2)

Végzettség

  • PhD, műszaki menedzsment, 2005, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
  • okl. vegyészmérnök, 1998, Budapesti Műszaki Egyetem, Vegyészmérnöki Kar