Dr. Szalkai Zsuzsanna
|
Publikációk |
Oktatási területek
- Marketing alapjai angol nyelven, Szolgáltatások marketingje, B2B marketing
Kutatási témák
- Szervezetek közötti (B2B) marketing, különös tekintettel az üzleti kapcsolatokra hálózati megközelítésben.
- Szervezetek közötti kapcsolatok vizsgálata az egészségügyi marketingben
Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések
- vendégoktató, Université Marne-la-Vallée (Franciaország)
- Harsányi István Díj, 2005
- MTA Publikációs Nívódíj, 2015
Szakmai és tudományos közéleti tevékenység
- MTA köztestületi tag
- Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Group tag
- Magyarországi IMP Kutatóközpont (hIMP) alapító tag
További adatok
- 2006-2018 között a Budapesti Corvinus Egyetem Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszékének tudományos munkatársa
Nyelvismeret
- angol (B2)
- olasz (B2)
- német (B2)
Végzettség
- PhD, műszaki menedzsment, 2005, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
- okl. vegyészmérnök, 1998, Budapesti Műszaki Egyetem, Vegyészmérnöki Kar