Iványi Tamás

Beosztásegyetemi tanársegéd
SzakcsoportMarketingmenedzsment
SzobaszámQB303a
FogadóóraHétfő 11:00-12:00 (előzetesen kérem emailben egyeztessen)
E-mail
Telefon+36 1 463-2434
Publikációk

Oktatási területek

  • Online, közösségi média és keresőmarketing
  • Marketing ipari termék- és formatervezőknek
  • Stratégiai marketingmenedzsment mérnököknek
  • Innovatív vállalkozások indítása

Kutatási témák

  • Fogyasztói tartalmak és közösségi média szerepe a turizmusban
    A vizsgálat tárgy a fogyasztók által létrehozott tartalmak mögötti motivációk és fogyasztói szokások megismerése, különös tekintettel a különböző közösségi média platformok sajátosságaira.
  • Okostelefon technológiák a turizmusban
    A kutatásba a játékosítás és a városmarketing céljából létrehozott applikációk funkcióit vizsgáljuk a fogyasztói igények tükrében.
  • Marketing a fesztiválturizmusban
    A fesztiválokhoz kapcsolódóan az élmények megjelenését, az utazási döntéseket befolyásoló tényezőket, illetve az élmények megosztását és ezen tényezők összefüggései kerültek a vizsgálat középpontjába.

Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések

  • Kar Kiváló Hallgatója, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2016
  • Harsányi István Hallgatói Különdíj, 2016
  • OTDK II. helyezés, Budapesti Gazdasági Főiskola, 2015
  • TDK I. helyezés , Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2014, 2015

Szakmai és tudományos közéleti tevékenység

  • BME GTK TDK Titkár 2017-től

Nyelvismeret

  • angol (C2)

Végzettség

  • műszaki menedzser (MSc), 2016, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
  • közlekedésmérnök - autógépészmérnök (BSc), 2014, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar